miercuri, 29 aprilie 2015

Acţiunea nefastă a codului de bare

Vreau să vă povestesc o întâmplare care a avut loc recent. Pe data de 30 iulie am fost la prăznuirea Icoanei Maicii Domnului din Lavra Sviatogorsk. Dimineaţa pe la ora 7 s-a slujit un moleben cu sfinţirea apei mici. Înainte de moleben am turnat apă proaspătă într-o butelie curată în care fusese suc. În timpul molebenului s-a sfinţit şi apa din sticla mea. 
A doua zi dimineaţa am vrut să beau aghiasmă. Am deschis butelia şi … am rămas uimit – aghiasma se împuţise…! În răstimp de 24 de ore apa sfinţită a început să miroase ca un ou clocit. Am vărsat apa şi am clătit butelia, dar mirosul n-a dispărut. Am umplut iarăşi sticla cu apă de la robinet, iar seara am vărsat apa şi am spălat butelia , totuşi, mirosul urât a persistat şi în zilele următoare. 

Spunându-i ce-am păţit unui monah, el m-a întrebat dacă butelia are cod de bare. Eu nu înlăturasem eticheta cu codul de bare de pe sticlă. M-am dus, deci, în cameră, am rupt eticheta şi am clătit iar butelia. Seara am constatat că mirosul urât dispăruse, iar apa din sticlă devenise normală, fără miros şi fără gust. Iată cum m-am convins din proprie experienţă că, codul de bare acţionează negativ asupra produselor pe care este pus. 

Călugării m-au sfătuit să cumpăr cât mai puţine alimente cu cod de bare din magazine. Iar dacă sunt nevoit să cumpăr, rup eticheta şi stropesc produsele cu aghiasmă.

Robul lui Dumnezeu, Alexei


Introdu e-mailul pentru abonare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu