duminică, 30 iunie 2013

Justin Parvu despre o familie sănătoasă, o societate sănătoasă

Ne trebuie o familie sănătoasă, pentru că aici se va forma viitorul bărbat de stat. Aici se formează geniul, eroul, mucenicul... Familia, împreună cu şcoala, Biserica împreună cu şcoala, legătura mai strinsă între religie şi ştiinţă, intre credinţă şi viaţă, toate acestea, în sfârşit, vor putea, în timp, să ne readucă acolo unde merităm. Calea va fi lungă, poate cât a durat stricăciunea, dar avem şansa restaurării în viitor. (...)
Nu poate fi societatea în neorânduială şi familia în bună rânduială...! Familia este greu încercată azi, ca orice valoare a lumii noastre. Unii n-au şi de asta se ceartă. Alţii au prea mult şi se ceartă iară. Un împărat rus, Ivan cel Groaznic, spunea arătându-şi degetele de la mâna dreaptă: acesta e fiul meu Feodor, acesta e soţia mea Irina, acesta e nora mea, acesta e mama mea, acesta e fratele meu. Oricare mi l-aş tăia trebuie sa mă doară. Şi dintre ei, pe oricare l-aş supăra, va trebui să-mi pară rău...!”
(Părintele Iustin Pârvu, Daruri duhovnicești, Editura Eikon, p. 38-39)

Introdu e-mailul pentru abonare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu