marți, 2 aprilie 2013

Pilda: Telefonul ceresc

Un om cu învăţătură, dar trufaş, văzând pe un om credincios închinându-se, îi zise:
-„Ce-o mai fi şi rugăciunea asta? Stai de vorbă cu văzduhurile, ca nebunii...”
Omul cel credincios tăcu. În altă zi, el găsi pe trufaş vorbind la telefon, şi-i zise:
-„Ce faci aici, domnule?”
-„Ce să fac? Vorbesc la telefon.”
-„Tare mă mir eu, cum stai d-ta de vorbă cu pereţii.
Trufaşul se supără, dar celălalt îi zise:
-„Eu nu m-am supărat când mi-ai spus că vorbesc cu văzduhurile, d-ta de ce te superi? Avem şi noi un telefon mai bun ca al d-tale, noi vorbim cu Dumnezeu şi-i spunem păcatele şi căinţa noastră, iar El ne iartă şi ne călăuzeşte. Trufaşul rămase cu nasul în jos.

VIAŢA CREŞTINĂ ÎN PILDE, DE AL. LASCAROV-MOLDOVANU

Introdu e-mailul pentru abonare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu