duminică, 17 februarie 2013

Parintele Arsenie Boca despre Miscarea Legionara

„Am fost tinut la securitate sase saptamani. Cu parintele Arsenie discutam numai cand ne gaseam singuri. Restul timpului fie ca ascultam discutiile din camera, fie ca ma duceam cu gandul departe.

Intr-o zi se intampla sa ramanem amandoi in camera. Parintele Arsenie atunci imi spune: „Daca ar fi trait Capitanul ce lucruri frumoase am fi facut noi…”. Altadata imi spune: „Sa stii ca Legiunea nu va invinge pana nu se va completa numarul de legionari in cer”. Asta ar insemna sa moara toate generatiile din 1927 pana in 2000. Ar trebui sa treaca 60-80 de ani. Ar insemna sa nu mai traiasca nici un legionar din zilele noastre.

„Dumnezeu va avea grija sa ramana si samanta pe pamant[/i]”, imi raspunde parintele Arsenie. A fost ultima discutie cu parintele Arsenie. Pe mine m-au luat si m-au dus la Penitenciar. M-au bagat singur intr-o celula la etajul trei, complet izolat de ceilalti legionari.

Fragment din manuscrisul lui Mircea Puscasu, fost detinut politic, legionar

Introdu e-mailul pentru abonare:

Un comentariu:

  1. The ultimate purpose of tantra is finger pгessuгe.

    Surprisinglу, the 800 ΜH z number fool you, the webѕite for
    more details on Thursԁаy's event and always remember to thank your therapist.

    Here is my page; body treatments

    RăspundețiȘtergere