vineri, 26 octombrie 2012

Marturii despre Parintele Arsenie Boca: Cum au fugit dracii din calea unei femei care s-a spovedit

La serviciu aveam probleme şi mi - a zis că „trebuie să răbdăm şi să iubim”. Odată m- am dus la Părintele de Întâmpinarea Domnului. M -am spovedit, m-am cuminecat dimineaţa şi m-am dus la serviciu, dar m-am dus mai târziu şi când am intrat în birou toţi au fugit!

 Părintele mi -a explicat: "Cum să stea diavolul în faţa lui Dumnezeu; tu aveai pe Dumnezeu, de aceea au pierit toţi din birou “.

 El nu era un om care exagera în canoane şi nici în altceva. Căuta întoarcerea, să cauţi Biserica, să te duci la Sfânta Liturghie. Pentru noi care trăiam în lume, mirenii, cerea odihnă, ca să putem munci. (Ana Riţivoiu, Sibiu)



Introdu e-mailul pentru abonare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu