joi, 30 decembrie 2010

Consiliul Europei legalizeaza hula impotriva lui Dumnezeu



Consiliul Europei a calificat hula impotriva lui Dumnezeu ca pe un „drept al libertatii individului”, ce nu poate fi calificat drept crima sau incalcare a legii. In darea de seama publicata de catre Comisia Venetiana, care este organ consultativ al Consiliului Europei pentru legislatia constitutionala, aceasta face deosebire radicala intre hula impotriva lui Dumnezeu siofensarea sentimentelor religioase. Expertii Consiliului European sunt de parere ca ura si invrajbirea religioasa, spre deosebire de hula, trebuie sa fie considerate drept incalcare a legislatiei, dupa cum se si confirma prin Legea celor 56 state membre a Consiliului Europei.

Deci, daca cineva manifesta repulsii fata de oarecare confesiune religioasa, numite de legea europeana „sentimente religioase”, o asemenea persoana ar putea fi condamnata pentru motiv de ura si invrajbire confesionala. Dar, daca cineva va huli impotriva lui Dumnezeu, unuia ca acesta i se va spune: „esti liber sa faci orice, sa spui orice. Consiliul Europei iti da libertate sa spui orice despre Dumnezeu, nu insa orice despre oameni ca reprezentanti ai confesiunuilor religioase”.

Scris este de la Dumnezeu ca: „Nu oricine Imi zice: Doamne, Doamne, va intra in Imparatia cerurilor, ci cel ce face voia Tatalui Meu, Celui din ceruri. Multi Imi vor zice in ziua aceea: Doamne, Doamne, au nu in numele Tau am proorocit si nu in numele Tau am scos demoni si nu in numele Tau minuni multe am facut? Si atunci voi marturisi lor: Niciodata nu v-am cunoscut pe voi. Departati-va de la Mine cei ce lucrati faradelegea” (Matei 7, 21-23).

Preluare de la Ortodox liber

Foto: http://apologeticum.wordpress.com

Introdu e-mailul pentru abonare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu